Radni miejscy zebrali się ostatni raz w tej kadencji

Rada miejska na nowego skarbnika powołała Edytę Błaszczyk. - Byłam skarbnikiem od 2001 roku, a więc jeszcze za poprzednich władz i jestem wdzięczna panu prezydentowi że mogłam kontynuować moje zadania. Zostawiam budżet z kwotą 73 milionów złotych -  mówiła odchodząca na emeryturę skarbnik. Więcej emocji wzbudziło przeznaczenie 18 tysięcy zł. na budowę kontenerowego schroniska dla zwierząt w Świdnicy. Od 2012 roku schronisko pełni opiekę nad zwierzętami bezdomnymi. Na początku sesji uczczono pamięć Zbigniewa Warczewskiego, o czym już pisałem.
Wybory samorządowe już 7 kwietnia. Na karcie wybory czy nie zobaczymy Krzysztofa Lisa, który zdecydował skupić się na aplikacji radcowskiej i Patrycji Rozmus, której zabraknie z powodu braku rejestracji listy wyborczej w okręgu nr 2.

Komentarze