Charytatywny koncert z jazzowym akcentem

Druga edycja Charytatywnego koncertu z Narodową Orkiestrą Dętą przyciągnęła tłumy lubinian. Dochód z koncertu został przekazany Centrum Psychoterapii Vivre i stowarzyszenia działającego na rzecz osób niepełnosprawnych Równe Szanse.
Podczas koncertu wystąpili artyści pojawiający się na płycie orkiestry pt. WindRapOrkiestra. Na półmetku koncertu pojawił się akcent ukraiński. Koncert został okraszony licytacjami, wśród których była m.in. gitara podarowana przez Yamaha Music Europe, zaproszenie na trzy osoby na plan posatowskiego show pt. „Taniec z gwiazdami” i kolacja z Mariuszem Dziubkiem. Całość poprowadził Krzysztof Ibisz. - Na pomysł utworzenia orkiestry wpadłem osiem lat temu i od tego czasu próbowałem przekonać dyrygenta do połączenia się z naszym miastem, co było dużym wyzwaniem. Ja jestem zakochany w muzyce lat 80, ale chętnie posłuchałem tych eksperymentów - mówił Robert Raczyński, prezydent Lubina. Przy okazji dyrygent zdradził plany orkiestry na 2023 rok. - W przyszłym roku mamy 10. rocznicę śmierci Marka Jackowskiego i szykujemy z tej okazji duży projekt muzyczny. Dziś pokażemy jego zalążek – zdradza Mariusz Dziubek, dyrygent Narodowej Orkiestry Dętej.







Komentarze