Niezwykła wyprawa (FILM)

Pięć osób ze Stowarzyszenia Turystyki Pieszej Wędrowiec ukończyło rajd pieszo dookoła Polski. Wśród nich był wiceprezes stowarzyszenia, Jan Doleziński, który przygotował prezentację zdjęć z drugiej części wyprawy trwającej w 1,5 roku. Blisko dwugodzinnej prelekcji przysłuchiwało prawie 120 osób. - Zaskoczyło mnie to, że niespodziewani miałem skrócony czas i zmieściłem się w godzinie i 35 minutach -  mówił pan Jan który zakończył drugą część opowieści o tej niezwykłej wyprawie Stowarzyszenia Turystyki Pieszej Wędrowiec od góry Wołowiec (2064 m.n.p.m.) do Helu. - Myślałem że, w okolicach Cieszyna to wcale trochę więcej terenów górskich - dodaje. Rozpoczęto 8 listopada 2008 r. wychodząc spod latarni morskiej na Helu, a zakończono w tym samym miejscu 21 października 2012 r. Ogółem w projekcie wzięło udział 187 uczestników. Łącznie wędrowcy przeszli 3.867,3 km w, ciągu 119 dni. Najbliższe wyprawy wędrowca to:
7 kwietnia – 4 Pory Roku Wiosna – 14 etap – Polkowice
15 kwietnia – Szlak Wygasłych Wulkanów – 4 etap: Konradów - Proboszczów (18,0 km)
22 kwietnia – Rodzina na Szlaku – 23 część:Krośnice – kolej wąskotorowa i Konikolandia Malerzów
27 kwietnia– V Papieska Pielgrzymka Piesza Lubin – Góra Wędrowca (8,5 km)
28 kwietnia - 05 maja – Droga Św. Jakuba - 2 etap

Komentarze