Czerwonka i Ziomek najlepsze w wieloboju

Po grudniowym triumfie w Mistrzostwach Polski w wieloboju, tym razem również
nie było mocnych na Natalię podczas Krajowego Czempionatu rozegranego w
Zakopanem (23-24 stycznia). Już w pierwszym dniu zawodniczka MKS Zagłębie
Lubin "wykręciła" rekord zakopiańskiego toru na 1000m (1:18.28s). Na 500m
zajęła 3. miejsce z wynikiem 40.85s. Andżelika Wójcik zajęła odpowiednio 5.
miejsce na 500m (41,67s) i 7. miejsce na 1000m (1:24,71s).
Niedzielna sesja rozpoczęła się od startów na 500m, gdzie 2. miejsce zajęła
Natalia (40,60s), a 5. miejsce Andżelika Wójcik (41,53s). W biegu na 1000m
triumfowała Luiza Złotkowska, przed Natalią Czerwonką i Karoliną Bosiek.

Klasyfikację wieloboju sprinterskiego wygrała Natalia Czerwonka z 160,455
punktami, druga Luiza Złotkowska (160,500), a trzecia Kaja Ziomek (164,320).
Na siódmym miejscu została sklasyfikowana Andżelika Wójcik (168,235).

- Cieszę się ze zdobytego tytułu, ponieważ zdobyłam w tym sezonie
Mistrzostwo Polski w wieloboju, a teraz jeszcze dołożyłam złoto w wieloboju
sprinterskim. Jestem zadowolona szczególnie z sobotniego biegu na 1km, który
jest nowym rekordem toru! - powiedziała Natalia Czerwonka.

- Pierwszego i drugiego dnia osiągnęłam podobne rezultaty, a nawet miejsca
na dystansach. Byłam 5. na 500 metrów oraz 7. na 1000 metrów, co dało mi 7.
miejsce w wieloboju. Warunki pogodowe podczas zawodów były dobre. Zawody
stanowiły znakomitą rozrywkę dla publiczności, która później przysłowiowe "5
metrów dalej" dopingowała polskich skoczków. Dystanse, na których
startowałam są moimi ulubionymi. Mam w planach osiągnąć lepsze wyniki w
następnym roku w tego typu zawodach - podsumowała swój start na zakopiańskim
torze Andżelika Wójcik.

Komentarze